Friday, April 29, 2011

INGIN KONGSI SATU ITEM KPD RAKAN2 RIO..


Mesti ramai diantara anda yang guna broadband celcom, maxis, digi dan p1max. Malangnya kebanyakan pengguna lebih suka menganggapnya sebagai berukband disebabkan kelembapan servisnya yang kurang memuaskan walaupun terpaksa membayar dengan kos harga yang mahal. Di sini aku ingin cadangkan satu alternatif lain iaitu dengan menggunakan wifi booster. Dengan menggunakan wifi booster, anda dapat menggunakan internet secara percuma seperti sekarang ni. Macam mana boleh percuma?????? Mesti kebanyakan diantara anda pernah menggunakan wifi percuma yang disediakan di kedai-kedai seperti Starbucks, Mc Donald (terutama kat Kota damansara hehe), KFC, Pizza Hut dan lain-lain lagi. Konsepnya lebih kurang sama, cuma korang menggunakannya dari jarak yang lebih jauh. Ini kerana wifi booster mampu menarik signal wifi dari jarak sejauh 500meter hingga 1 kilometer. Kalau guna wifi booster ni nak hack wifi orang pun boleh, tapi aku cadangkan guna wifi yang free jer la macam aku bagitau tadi. Kecuali memang dah terdesak sangat nak guna internet tu boleh la hack password wifi guna backtrack 3, 4dan yang terbaru backtrack 5. Paling senang nak hack kalau orang tu guna password WEP, tak sampai 10 minit pun dah boleh dapat password. Kalau dia guna WPA atau WPA2 memang lambat la nak crack password. Kat sekeliling rumah aku ada banyak kedai mamak. so aku gunakan Wifi booster untuk menarik signal dengan lebih kuat.

Sesiapa nak cuba gunakan wifi booster ni pastikan komputer anda mempunyai wifi card (device) untuk membolehkan sambungan dengan wifi (takkan korang masih pakai laptop berat 5kg lg kot :) ). Selalunya laptop memang dah ada built in wifi, kalau guna desktop memang kena beli la.

Aku dah tolong survey produk wifi booster mana yang bagus dan terbaru dipasaran. Testimoni daripada pengguna pun amat memuaskan, pemenangnya ialah:- SKY CITY 380000G Harga paling murah aku jumpa ialah RM200...lau nak beli aku ada stu kdai ni dia jual wifi ni dgn harga murah ni blog dia lau nk beli just contact dia je smoga dapat membantu rakan rio k klik sini http://wifi-hack.blogspot.com


1 comment: